2010. április 18., vasárnap

Szürke Szakáll

Nagyon szeretem a makrózást.
A szó legszorosabb értelmében közel lehet kerülni a természethez.
Nekem mindig olyan érzés, mint a sportlövészet, kivárni a pillanatot visszatartott lélegzettel.
Ezért is szeretem a jól sikerült makrókat, mint ez is itt lent.

De azok a makrók, amiket itt lehet látni, azok tényleg elképesztőek.
Már majdnem elektronmikroszkóp:)
Fantasztikus.
De erről a szakállas úrról készült felvétel is nagyon jó.
A kép tulajdonosa: Paul J (UK, Birmingham)
A kép eredeti címe: "Spring Bee 2"


Az előző bejegyzéshez hasonlóan, akkor jöjjön ismét egy saját kép, hogy miért is választottam Paul J fotóját.
A képem címe: "Boholy".
Bár nem szemből, hanem felülről, de itt most a hasonló fotóalany nekem a lényeg.
A többi rovar portré majd később:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése